نصب و اجاره داربست هشتگرد | داربست هشتگرد ارزان |داربست آلفا

نصب و اجاره داربست هشتگرد | داربست هشتگرد ارزان |داربست آلفا

نصب و اجاره داربست هشتگرد کرج

اجاره داربست هشتگرد

نصب و اجاره داربست هشتگرد کرج
نصب و اجاره داربست هشتگرد کرج

از روی هم قرار دادن لوله های آهنی به صورت افقی و عمودی، داربست ساخته می شود که بسته به نوع کار ساختمانی، نحوه قرارگیری لوله ها تغییر می کند. داربست های فلزی در پروژه های ساختمان سازی، برای حفظ امنیت کارگران ساختمانی مورد استفاده قرارمی گیرند. در مورد نحوه اجاره داربست هشتگرد و نرخ آن در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

کارگران ساختمانی باید حتما آموزش ها و مهارت های لازم جهت استفاده از داربست را بیاموزند؛ چراکه کار با داربست بسیار خطرناک است و نیاز به مهارت دارد. داربست فلزی هشتگرد، یکی از انواع داربست است که پیمانکاران و مهندسان ساختمانی از آن استفاده می کنند.

 

مهم ترین نکاتی که حین کار بر روی داربست باید رعایت کرد

درخصوص کار با داربست، نکات ایمنی بسیاری را باید رعایت کرد تا جلوی خسارت و آسیب های جانی رایج در این کار، گرفته شود. در ادامه به نکات ایمنی که در این زمینه باید رعایت شود، می پردازیم.

 

  • کارگران تا حد امکان از حمل وسایل سنگین بر روی داربست خودداری کنند و حمل این وسایل را با جرثقیل یا بالابر انجام دهند.
  • برای جلوگیری از آسیب دیدن عابران پیاده و همچنین کارگرانی که در طبقات پایین، مشغول به کار هستند باید موانع بتنی و کیسه های مخصوص و تجهیزات لازم را زیر داربست ها نصب کرد.
  • کارگران حتما باید از لوازم ایمنی همچون کلاه ایمنی، کفش و دستکش استفاده کنند. همچنین فرد جلیقه های دارای کمربند مخصوص، جهت جلوگیری از سقوط را باید بپوشد.

 

نکاتی اساسی که طراحان داربست ها باید درنظر بگیرند

طراحان داربست های فلزی، باید کار خود را با دقت هر چه تمام تر انجام دهند، چرا که این کار از اهمیت و ریسک بسیار بالایی برخوردار است. به همین جهت نکاتی را باید در این زمینه اولویت قرار دهند که شامل موارد زیر می شود:

 

  • جنس و استحکام پایه ها را بر اساس زمین مربوطه انتخاب کنند.
  • استحکام و شرایط زمینی که داربست بر روی آن قرار می گیرد، باید با دقت بررسی شود.
  • وزن و حجم وسایل و بارهایی که برروی داربست جا به جا می شوند، باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.
  • عوامل طبیعی مانند باد و باران و تأثیری که بر روی استحکام و مقامت داربست می گذارند را باید بررسی کنند.
  • از لوله های کج یا جوش خورده، هرگز استفاده نشود.

 

نرخ اجاره داربست هشتگرد در سال 1401

قیمت داربست های فلزی، بسته به جنس لوله های به کار رفته، متراژ کار و شهر یا منطقه مربوطه، متفاوت است. به صورت کلی، هرچه متراژ و ابعاد کار ساختمانی بیشتر باشد، قیمت داربست نیز افزایش میابد. یکی از بهترین داربست ها، برند آلفا است که با تجربه بسیار، خدمات خود را در زمینه نصب و اجاره داربست به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد. داربست فلزی هشتگرد، از داربست هایی با کیفیت و قیمت مناسب است.

جنس لوله های این داربست، فولادی و گالوانیزه هست که شامل دو نوع درزدار و بدون درز است و چون لوله های بدون درز امنیت بالاتری دارند از قیمت بالاتری نسبت به لوله های درزدار برخوردار هستند. ضخامت لوله های داربستی نیز متفاوت است؛ اما پرکاربردترین آن ها دارای ضخامت ۲ و۲/۵ میلی متر هستند. اجاره داربست هشتگرد با توجه به عوامل موثر بر قیمتی که گفته شد متفاوت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشترشما میتوانید به سایت داربست آلفا مراجعه کنید.

همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام داربست آلفا میتوانید از اخرین پروژه های انجام شده مطلع شوید و از کیفیت کارها مطمئن شوید.